Folkemøtet om helse, et møte avholdt 15. juni.
Ønsker fortsatt innspill til saken om nytt helsebygg
Nordkapp kommune tar imot innspill.
Nordkapp kommune ønsker fortsatt innspill fra innbyggerne til prosjektet om nytt helsebygg.
Det er mulig å sende innspill gjennom å bruke en QR-koden som ligger på kommunens nettsider.
Nordkapp kommune er fornøyd etter folkemøtet om nytt helsebygg, et folkemøte som ble avholdt 15. juni. Det var gode diskusjoner på møtet, en ifølge en artikkel på kommunens nettsted om møtet.














