Ønsker fortsatt innspill til saken om nytt helsebygg
Folkemøtet om helse, et møte avholdt 15. juni.

Ønsker fortsatt innspill til saken om nytt helsebygg

Nordkapp kommune tar imot innspill.
Lokal
Bjørn Magne Solvik
Publisert : 28.06.2026 12:00

Nordkapp kommune ønsker fortsatt innspill fra innbyggerne til prosjektet om nytt helsebygg. 

Det er mulig å sende innspill gjennom å bruke en QR-koden som ligger på kommunens nettsider

Nordkapp kommune er fornøyd etter folkemøtet om nytt helsebygg, et folkemøte som ble avholdt 15. juni. Det var gode diskusjoner på møtet, en ifølge en artikkel på kommunens nettsted om møtet. 








Bransjeguiden



Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS