Telenor har satt kriseledelse

Torsdag klokken 19:45 sendte Telenor ut melding om at de har problemer med mobilnettet. Etter klokken 20 satte de kriseledelse.
Til TV 2 sa Telenor klokken 21, at de oppdaget feilen ved 19:30. Det kan være en serverfeil som har rammet 3,2 millioner Telenor mobil kunder i hele landet. Fasttelefon skal virke som den skal.
Samferdsel
Raymond Elde
Publisert : 30.10.2014 20:46

Torsdag klokken 19:45 sendte Telenor ut melding om at de har problemer med mobilnettet.

Til TV 2 sa Telenor klokken 21, at de oppdaget feilen ved 19:30. Det kan være en serverfeil som har rammet 3,2 millioner Telenor mobilkunder i hele landet.
Fasttelefon skal virke som den skal.

Klokken 20:44 sende Telenor ut følgende pressemelding:
--Vi opplever for tiden feil med Telenors mobilnett. Vi har ingen indikasjoner på feil i fastnett eller med nødnummer.
Kriseledelse er satt, og vi jobber nå med å få oversikt over situasjonen. 
Vi oppdaterer denne så fort vi har mer informasjon om saken. Politiet melder at kunder som ikke kommer igjennom til 112 må ta ut simkort før de ringer eller restarte mobilen uten å trykke PIN-Koden. Da kommer du igjennom. Politiet kan også overføre til 110 og 113.

HER er hele pressemeldingen fra Telenor 

På Facebook kl: 19:45 skrev Telenor:
--Hei dere! Vi har litt knuter på tråden i kveld, og mange har problemer med å ringe fra mobil til mobil og sende SMS. Vi legger ut oppdateringer så fort vi vet noe mer.








Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS