Lars Andersen: Magisk!
Lars Andersen fra Nordkapp dro til USA og fikk med seg den norske seieren natt til tirsdag mot Senegal.
Andersen kaller opplevelsen for magisk. Han tror det blir spesielt å se VM-finalen fra TV-stolen i Norge ettersom finalen blir spilt på den samme arenaen der Norge slo Senegal.
Andersen forteller at han har rodd og vært sammen med tusenvis av andre nordmenn. Han forteller at veldig mange av de norske supporterne trodde før avspark på norsk seier. Veldig mange tippet 2-1. Norge vant til slutt 3-2.
Lars Andersen reiste til fotball-VM med en kompis som hadde to billetter. Da han fikk spørsmålet for noen uker siden, måtte han endre noen vakter på jobb og kunne dermed reise til USA på fotballtur.
Kampen mot Frankrike på fredag regner han med å se på pub sammen med kona i Tromsø.
Andersen forteller at han sammenligner prisnivået i USA med norske priser.
















