Vil du lede et stort team på Nordkapp?
Scandic skal rekruttere service manager til Nordkapphallen. (Illustrasjonsfoto)

Vil du lede et stort team på Nordkapp?

En jobb for de som ønsker at turister skal få gode opplevelser på Nordkapp.
Næring
Bjørn Magne Solvik
Publisert : 30.09.2023 18:00

Den som blir ansatt som service manager hos Scandic på Nordkapphallen, får ansvaret for et stort team som jobber med gjestetjenester, billettsalg, billettkontroll og sikkerhet i Nordkapphallen.

Det har Scandic skrevet i utlysningen for stillingen Service Manager, Nordkapphallen, som er utlyst. 

--Teamet ditt vil være det første våre besøkende møtes og vi trenger noen til å inspirere og veilede gjesteserviceavdelingen til å gi gode opplevelser enten de kommer med sykkel, bil eller båt. Det har Scandic skrevet i utlysningen. 

Nordkapphallen tar imot rundt 280 000 besøkende i året, og har høysesong i sommermånedene mellom mai og september, ifølge utlysningen. 

Søknadsfristen er satt til 29. oktober. 








Bransjeguiden



Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS