Har lansert Destinasjon Sápmi
Teamet bak Destinasjon Sápmi: Tore Larsen (Reintag AS) Mira Valle (prosjektleder, Destinasjon Sápmi) og Solveig Ballo (daglig leder, Sápmi Næringshage)

Har lansert Destinasjon Sápmi

Nytt markedsføringstiltak til turister som besøker eller vurderer å besøke regionen.
Næring
Bjørn Magne Solvik
Publisert : 28.06.2020 21:45

Destinasjon Sápmi skal fungere som en digital turistinformasjon for Sápmi Næringshages fem kommuner. 

Tilbudet er gratis for alle aktører innen reiselivet og for de som vil kunne inngå i kategorien «skjulte skatter», Dette for å gjøre kommuner til et attraktivt og interessant reisemål for turistene nå i sommer, men kan også være for å gjøre lokalbefolkningen oppmerksomme på hva som finnes av tilbud i hver enkelt kommune. 

Kommunene er Porsanger, Karasjok, Kautokeino, Tana og Nesseby. 

--Sápmi Næringshage har forsøkt å engasjere lokalbefolkningen til å delta og bidra med lokale opplevelser – «Join a local» i tillegg til kommersielle reiselivsaktører og andre næringer.  Vi har også valgt å inkludere tilbydere og produsenter av produkter som «ikke finnes i Oslo» som vi kan kalle for "skjulte skatter", sier Mira Valle, Prosjektleder Destinasjon Sápmi, i en pressemelding. 

Tore i Reintag AS har designet og utviklet websiden som ble lansert for noen dager siden. Like før lanseringen ble det kjent at Sametinget støtter prosjektet økonomisk. 






Annonse:
https://www.nordkapp.kommune.no/
Annonse:
https://www.radionordkapp.no/lytteravgift/


Bransjeguiden



Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS