Visit Nordkapp har kjøpt innholdsmarkedsføring
Hornvika, ett av stedene som er omtalt i innholdsmarkedsføring fra Visit Nordkapp.

Visit Nordkapp har kjøpt innholdsmarkedsføring

Destinasjon Nordkapp på nettsted drevet av Schibsted.
Næring
Bjørn Magne Solvik
Publisert : 27.05.2021 05:36

Før trinn to av gjenåpningen av Norge kjøpte Visit Nordkapp innholdsmarkedsføring av destinasjonen Nordkapp hos Schibsted. 

I en lang artikkel med tekst, video og bilder, skal nettbrukere bli nysgjerrige på Nordkapp. Visit Nordkapp forventer at mange nordmenn booker ferie i forbindelse med gjenåpningen. 

Artikkelen er tilgjengelig på blant annet VG.no, E24.no og Aftenposten.no. 

--Vi har kjøpt en pakke med 15 000 garanterte klikk. Vi bruker en betydelig sum på dette. Målsettingen er å inspirere nordmenn til å besøke destinasjon Nordkapp i sommer, sier reiselivssjef Marianne Berg til Radio Nordkapp. 






Annonse:
https://www.nordkapp.kommune.no/
Annonse:
https://www.radionordkapp.no/lytteravgift/


Bransjeguiden



Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS